Фахівчиня БДМУ взяла участь у роботі Міжнародної літньої школи з обговорення клінічних кейсів в Німеччині

Новини

Доцентка закладу вищої освіти кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб к.мед.н. Наталія Богуцька з 3 по 8 жовтня 2022 року в якості клініциста-тьютора взяла участь у роботі Міжнародної літньої школи з обговорення клінічних кейсів (ICDSS  – International Clinical Case Discussion Summer School) на базі клініки Мюнхенського університету Людвіга-Максиміліана (LMU Klinikum ) та Інституту дослідження дидактики та медичної освіти в Мюнхені за спонсорування DAAD (Німецької служби академічних обмінів). Разом з учасниками з медичного коледжу Вейля Корнелла Корнельського університету (США), Вашингтонського університету Сент-Луїса (США) та Мюнхенського технічного університету (Німеччина) лікарі-тьютори  та студенти-медики різних курсів обговорювали складні  клінічні випадки з багатого зібрання журналу New England Journal of Medicine.

З метою поліпшення розпізнавання студентами певних клінічних патернів і формування клінічного мислення молоді медики із лікарями-т’юторами впродовж одного надзвичайно інтенсивного робочого тижня обговорювали медичні проблеми, поширені та рідкісні захворювання та синдроми з усіх галузей медицини, намагаючись обрати оптимальний діагностичний алгоритм у кожному представленому клінічному випадку. Найважливішим атрактором для участі молодих фахівців у літній школі є те, що робота організується та клінічні випадки для презентації учасникам школи готуються безпосередньо студентами та молодими лікарями, що значно підвищує зацікавленість, мотивацію та ефективність такої роботи. Після відбору для роботи в школі були запрошені 10 представників України: п’ять лікарок-інтернів різних спеціальностей та п’ять викладачок з Києва, Вінниці, Львова та Чернівців.

Результатом участі в роботі школи стали обмін досвідом та розширення мережі контактів із фахівцями медичної освіти США та Німеччини, а також поліпшення навичок навчання студентів клінічному мисленню з використанням віртуальних клінічних кейсів, що дозволить покращити впровадження компоненти клінічного мислення у навчанні студентів 6–го курсу та вдосконалити роботу в рамках активного грантового проекту БДМУ «Віртуальні навчальні ресурси для навчання клінічному мисленню в українських медичних вишах», а також раціоналізувати педагогічну взаємодію викладача і студента в умовах цифровізації вищих медичних закладів освіти та розширити бібліотеку віртуальних клінічних кейсів вишу. В подальшому для українських викладачів планується тренінг з медичної дидактики та методики викладання задля розробки концепції інтеграції навчальних клінічних випадків до навчальних планів українських вишів.